There's no tomorrow

0kommentarer

Ååh, minns ni tiden då man hade en blinkis eller särskild figur som nästan representerade varenda ord man skrev på msn. Moa, min kära syster är inne i den perioden nu och det går ju faktiskt knappt att läsa vad det står. Herre gud, det är som ett disco när det blinkar och har sig överallt. 



Jag har en hel massa som jag borde göra, inte sånna där livsnödvändiga saker men saker som gör att jag får lite dåligt samvete för att jag inte gör dem i alla fall. Ungefär så här ser min lista ut för nuvarande:

* Svara på ett brev som jag borde svarat på för över en månad sen.
* Börja träna, det hänger och slänger lite väl mycket nu tycker jag.
* Lära mig dricka te, det ser ju så mysigt ut på bild.
* Tänka över hur jag ska lägga upp frågorna för artikeln på torsdag så det inte blir som sist när frågorna i princip uteblev.
* Byta sängkläder, det är ju inget plågsamt direkt, men det ska göras. Borde nog städa lite överlag. Typ, garderoben.
* Göra Chopin sällskap där borta vid pianot, hans basgångar är inte att leka med.

Ja, ungefär så där. Några av de där borde jag kunna beta av redan idag, men vi får väl se hur det går. Jag ska väl göra ett försök i alla fall. 

Kommentera

Publiceras ej