När livet är som bäst

0kommentarer

Hallo folks, haft en fin dag? Det har jag, skapligt i alla fall. Det var ju trots allt franska andra timmen, och magen gjorde allt den kunde för att göra det lite besvärligare än det redan var. Det var fint. Men hur som helst så tycker jag eftermiddan blev alla tiders. Började med lunch sen hämtade jag mitt ID-kort efter det var det mentorstid och sen gjorde jag faktiskt lite franska. Jag gick aldrig på lektion men jag satt i kafeterian och gjorde lite. Men sen började det allra roligaste nämligen Falu-Kurir mötet. Fick bl.a. reda på att jag tjänat ihop strax över 1100 i oktober och det var ju inte fy skam! Nu har jag dessutom tre fin fina grejjor på gång i november, plus diskot så november lär väl inte bli mycket sämre kan jag tro! Woho, så här ska det va. 

På hemvägen höll jag dock på att missa bussen, det var på fesns mösökant vill jag lova. Men det gick bra. Nu är jag hemma och tänkte fira mitt första lönebesked med att läsa lite, ta mig en dusch och se på Den Siste Mohikanen. Låter fint tycker jag. 

Ciao folks

Kommentera

Publiceras ej