Glenfinnan

0kommentarer

Sitter på den tredje historia lektionen för dagen och jävlas med alla som ska in på fronter genom att lyssna på spotify. Livet är hårt ibland, men jag kan verkligen inte göra historia utan musik. Hoppas det går bra ändå. Jag är trött som ett as och träningsvärken är ju bra go nu. Jag och Johan var, hör och häpna, till gymmet igår och jag kunde banne mig knappt hålla i cykelstyret på vägen hem, kabbslut var mitt förnamn. Ingen vila blir det dock än, ska till mormor och morfar en vända sen bär det av till Vansbro igen för lite halloween disco på badhuset. Mhä. 

I morgon blir det tandläkaren i Vansbro halv 12, vilken jävla tid sen, men men rutinundersökningar brukar inte ta allt för lång tid. Sen tar jag flykten till Järna och spenderar min helg där. Det blir la bra. 

Nu ska jag återgå till uppsatsen innan Patrik kommer på mig. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej