16:59

0kommentarer

Hallo hallo, här sitter jag i min ensamhet. Har inte gjort något idag som är värt särskilt mycket men man måste väl ha sånna dagar också antar jag. Hela dagen kändes nämligen lite förstörd när jag inte kom upp förrän klockan var nästan 10. Shit happens. Jag såg på klockan vid 8 men tänkte att nja, jag ligger kvar ett litet tag till. Jo visst. Det blev kanoners det. 

Om tre timmar ska jag vara i Vansbro och försöka få till några bilder och en text om Less than four och Benesser som spelar på kulturhuset. Jag hoppas att det är någon där som jag känner igen, det blir så mycket roligare då. Men det borde det vara. (Ni som ännu inte bestämt er om ni ska dit eller inte tar er alltså dit nu, och det med basta.)

Nu ska jag fundera lite över hur jag ska lägga upp mina kommande artiklar 

Ciao folks

Kommentera

Publiceras ej