You'll learn things you never knew you never knew

0kommentarer

Blev att tänka på när esteterna hade sin första uppvisning vid kulturhuset i Vansbro i höstas och när jag gick fram för att se bättre. Fick så en pet i ryggen, vände mig och fick titta ner först innan jag såg den bittra kärringen som såg menande på mig och sa "schysst!". Haha, förstår inte var det kom ifrån, men ja ja. 

Nu ska jag ta mig en dusch sen ska jag lägga mig och läsa en kortis. Måste spurta på med engelska boken nu om det där ska gå ihop. Fast jag måste berätta om mina bruna ben också, jag nämnde dem förut men det jag inte nämnde och som jag såg först när jag kom hem från skolan var att jag inte smörjade in fötterna och har därför en jätte fin kant mellan smalbenen och fötterna. Haha, ja varför skulle det gå bra någon gång. Herre gud. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej