Something good I belive

0kommentarer

Jag ställde klockan på kvart i sju igår, vilket inte var det smartaste eftersom jag skulle ha kommit upp för fem minuter sen då. Meeen, duktig som jag är så vaknar jag automatiskt runt 6 och tog mig alltså upp 10 över 6, det tidigaste den här veckan. Helt amazing. 

För övrigt blir jag inte av med den här förbannade blåsan, och det känns ju väldigt mysigt med tanke på balen i morgon. Not. Jag vill ju pussa på min gofis.. Hrm. Ingen som har en dunderkur mot munblåsor på underläppen? Jag är i stort behov av en sådan nämligen. 

Tycker om att väderprognosen visar sol i morgon också, hela dagen! Det har bara blivit bättre och bättre, tummen upp! 

Igår vrickade jag foten på gympan vilket resulterade i bandage när jag kom hem till Johan. Smärtan var ett stort faktum ska jag be att få tala om för er. Men det roliga var att det onda inte kom förrän vi skulle gå till bussen, nästan 5 timmar efteråt. Jag fattar ingenting jag. Men nu känns det då bättre, och det tackar vi för. 

Hämtade
klänningen hos farmor igår, gu sö vackert! Det blev faktiskt väldigt bra, det är bara jag som känner mig så fruktansvärt ovan i så där jätte fina kläder. Det är inte min vardags klädsel precis. Oh no. 

Nu måste jag hasta vidare om jag ska hinna med mitt hektiska liv. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej