It's all about the music

0kommentarer

Jag har en blåsa på min underläpp och det gör så förbannat ont så det kan ni aldrig tro. Hiskeligt ont gör det. Har till och med vaknat flera gånger i natt av smärta. Det är inte trevligt. Drömt att jag var i Frankrike har jag gjort också, det var trevligt. Men blåsan, aaaaaaaaaaaaaaaao!!

Hur som haver så bjuder dagen på geografi, nationellt i franska och engelska redovisning. Det är gosigt. Eh, nej. Hur det går med allt återstår bara att se. Jo, sen ska jag köpa hårklypor också, det måste jag komma ihåg.

Mamma sa åt mig i helgen att lägga mig i solariumet inför balen, hon tyckte jag var blek. Tack för ditt stöd Mamma, hur som helst så vill jag inte det utan smörjade in mina ben i brun utan sol igår, idag har jag bruna ben. Utan fläckar! Yippi! Tror jag ska prova mig på armarna och överkroppen idag och hoppas på att det också funkar. Annars blir jag ledsen. Lika bra att göra det nu så kanske man får bort det till fredan i så fall. Blekfis!

Aja, här kommer en till bild från i söndags. Enjoy. 


Ciao

Kommentera

Publiceras ej