Intresseklubben antecknar

0kommentarer

Medan jag funderar lägger jag upp en sån här goding;

Tre-saker-testet
Tre saker jag inte förstår mig på:
Människor som röker, Att meteorologerna aldrig tar fel när det ska regna men ofta när det ska bli sol & Facebook
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:
Doftljus, pennor och skivor
Tre saker jag gör just nu:
Ligger i soffan, andas och våndas över min blåsa på underläppen
Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Göra något av betydelse för någon, skriva en bok och regissera en film
Tre saker jag kan:
Spela piano, skriva dikter och sjunga
Tre saker jag inte kan:
Springa länge, hejda tårarna till sorgliga filmer och låta bli att borsta tänderna på kvällen/morgonen.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Only Hope - Mandy Moore, Everything'll be alright - Joshua Radi  och My baby just cares for me - Nina Simone
Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Spela gitarr, spela minutvalsen på piano och sy
Tre favoriträtter:
Tacos, mormors "körvjocka" och grillat kött med klyftpotatis och bearnaisesås 

Kommentera

Publiceras ej