I'm a beliver

0kommentarer

Igår hade jag utvecklingssamtal och idag har vi geografi prov, tur att det inte var tvärtom.. Nej då men den här geografin kommer nog gå lite som den går har jag en känsla av. Inte direkt bra alltså. Great. 

Våran katt är lite som han är och har prompt bestämt sig för att ligga på keyboarden. Ser väldigt bekvämt ut. Han har dessutom lyckats hasa ner skyddet som låg uppå och notstället också tror jag. Go missen go missen. 

Igår gjorde jag klar svenskan så nu har jag en sak mindre att ängslas över. Måste dock be någon annan att läsa igenom det innan jag lämnar in det, typ, mamma. Så efter idag har jag bara fyra saker kvar, exklusive de franska nationella proven som Inger påstår att vi ska göra. No no no. Två av sakerna är till engelskan och ja, jag är lite fundersam över den där boken. Upptäckte nämligen igår att den andra "saken" var nästan klar. Det var gött. Men boken. Måste läsa rejält någon dag framöver. 

Nu så, hasta la vista, baby. Aaaaaaaah!

Kommentera

Publiceras ej