Do you belive in fairytales

0kommentarer

Igår såg jag på A walk to remember, den gick på tv4-film och då kunde jag ju inte låta bli. Hur som helst så hör den där filmen till en av dem jag inte borde få se för jag lovar att av alla tårar som fälts till filmen står jag för en mycket stor del. Jag förstår inte varför jag ska få lov att grina som en barnrumpa till varenda film. Fantastiskt är vad det är. Men den är ju så fin. 



Idag är det fredag folks och hur underbart är inte det, jo fantastiskt underbart. Veckan har verkligen gått skit fort och med tanke på det så har vi sommarlov om tre veckor. Jises. Om en vecka är balen och samma dag sätts betygen, för treorna. Skönt att jag fått det klart för mig nu i alla fall. Jag trodde nämligen att vi också skulle vara klara till dess, och det kände jag blev lite too much. Särskilt när Patrik satte inlämningsdatumet för historian den 31. Hrm? Aja, det löste sig så nu är jag lugn. 

Började morgonen med en omelett, som satt ihop måste jag tillägga, för att sedan sluta redan halv tolv idag. Det är gött. Väldigt gött. Efter skolan ska jag hem till farmor en vända och prova klänningen och hoppas att den passar. Wiiiii! Spännande. Sen bär det av hem till byn igen med pojkvän den gången. Gos! 

Ciaoo

Kommentera

Publiceras ej