Bla bla bla

0kommentarer

Jag har kommit fram till att om man ser tillräckligt koncentrerad ut och rynkar pannan så tror Patrik att man jobbar. Utmärkt sätt att skugga över sanningen som egentligen är reversi. 

För övrigt är det 33 minuter kvar sen har jag slutat skolan för dagen. Jo visst, jag ska väl äta lite och sen ska jag till tandläkarn. Rena rama semestern. Slipper ju svenskan och en långtråkig håltimme. Well well. Sen är det helg gott folk. Lördag söndag. Lite orättvist att det bara är två dagar ledigt när man kämpar och sliter i fem. Hrm. Börjar hur som haver att känna lite panik eftersom det är exakt tre veckor kvar tills betygen sätts och fram till dess har jag en hel hög som ska göras klart. Kanske ska ta mig i kragen under helgen? Naaaah. Vi får si. 

Nu nalkas det snart kreditpolitik vilket är precis lika roligt som det låter. Boooring. Ja nu börjas det.

Ciao

Kommentera

Publiceras ej