Baby I'm a fool

0kommentarer

Jag tycker det är roligt att titta på folk, det erkänner jag gladeligen. Sitter i kafeterian nu och bara glor på folk, jag inbillar mig att de inte ser det men det gör de nog. Man ser på dem och försöker lista ut vad de pratar om, jag kan inte påstå att jag gör några framsteg men det är ändå roligt att titta på cyklister med toffsar i håret, ridtjejer som pratar förtroligt med varandra, bypojkar med snusprillan i vädret och lärare som skryter som sina bedrifter för varandra. En något annorlunda sysselsättning men man är ju inget annat än människa. 

Förövrigt
drömmer jag mig bort till Paris, så fruktansvärt sugen på att åka dit så det kan ni aldrig tro. Paris, den enda staden som jag faktiskt tycker är vacker. Så otroligt mysig.



Håltimme, en och en halv timme att bara sitta av för att sen äta en lunch på snuskig cowboy soppa. Nej jag tycker inte om soppa, jag avskyr soppa. Soup. Men jag ska faktiskt försöka plugga lite geografi eftersom vi har prov på tisdag. Yihaa! 

Nej, geografin väntar. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej