Att vänta

0kommentarer

Sitter hemma med tid över, faktum är att vi har varit uppe i tre kvart och jag är redan klar. Helt otroligt. Om tre kvart börjar så dagens första och, hör på denna, enda lektion! Eftersom jag är klar med historian och svenskan så flyttade jag samhällskunskapen till första lektionen och vips, så var det slutt! Göööööötn. Efter det bär det av till Järna och så börjar hysterin för att hinna klart till eftermiddan när det bär av på bal. Spännande må jag säga. Hoppas att jag lagt i allt nu, nej det har jag inte kom jag på. Hur som haver så måste jag väl göra det nu då. 

Vi hörs senare, och så hoppas vi på några snajsiga kort som kan publiceras här inom kort. Kommer vara borta hela helgen också så vi får väl se när det dyker upp något gosigt. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej