Up and down we go

0kommentarer

Vaknade halv 11 idag, halv 11, när hände det sist känner jag. Fruktansvärt längesen hur som haver. Kan bero på att min käre pojkvän ville att jag skulle se på film när klockan var tolv. Det blev en halvtimme. 

Dagen idag började med piano spel och 10 minuter till av filmen. Vid 1 drog vi iväg och åkte pulka med Emil och Jonas. Den backen, my dear and beloved, blev det inte många resor i men jag är förvånad över att det blev mer än en iaf. Kommer kanske kort och lite film senare om ni har tur. 
Efter korv o bröd bar det iväg hem för ytterligare lite film och sen följde vi med Emil och Jonas på speedminton (tror jag det hette). En blandning mellan tennis, badminton och squash. Roligt iaf! Nu inväntar vi mat och sen bär det av på filmkväll. 

I morgon ska vi ut på tur jag och älsklingen, vi ska åka slalom förstår ni. Öjöjöjöj sö gâlä. Tidig uppgång har jag förstått det som. Usch. Sen bär det av mot Järna och så kommer jag hem igen på söndag.  

Ciao folks

Kommentera

Publiceras ej