Tjoho

0kommentarer

Nu så folks, gå in här och rösta på One Tree Hill så kanske vi har chans att få se en säsong till. Och det vill vi jue!

Annars har jag suttit och fipplat med håret i ungefär en och en halvtimme. Jag tvivlar på att jag hinner med allt jag gjort nu i morgon, men man kan ju hoppas. Ska ju på maskerad för tusan! Har bestämt mig vad jag ska vara nu, och jag blir så gullig så. Aaaaw. Ganska iaf. Jag blir ett litet troll förstår ni. Hihi! 

I morgon är det bandy också, great. Njaeaeaeae. Och på torsdag är det isvak... Jag har verkligen skräck inför det där! J'ai peur. Eller hur är det man säger?

Har fortfarande extas över att det kommer en åttonde bok också. Jag trodde ju den kommande var den sista! Haha, tänk vilken lycka. Blev alldeles tokig på geografin och mina kära klasskamrater bara skakade i huvudet. De förstår uppenbarligen inte vad boklycka är. 

Nu blir det pajbak, dusch och finalen i mästarnas mästare. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej