Satisfaction

0kommentarer

Blir full i skratt när hon läser en konversation mellan en "gammal" klasskamrat och hans syster "je saken däg full ö ska du veta", gosse go. 

Annars blev jag lycklig när mamma kom hem med två böcker åt mig idag, nu är vargbröder komplett. Wonderbra. Så nu har jag lite att göra när Snö och Aska blir slut. Fast lite besviken blev jag när jag upptäckte att den sista vargbröderboken också är den tunnaste. Endast 300 sidor. Jises, vilka saker att bli besviken över. Inte så konstigt kanske. 

Idag har jag varit sur och tvär så gott som hela dagen, jobbigt. Men jag anser mig att ha orsak till det. Särskilt när gympaläraren
skrattar
åt mig när jag säger att jag har ont i rumpan. Okej, det kanske inte var elakt menat men jag var inte på humör då. "skit kul" blev mitt svar och så gick jag och Luise på promenad. Det var trevligt, jag kom igång riktigt rejält en vända. Fick ju berätta om mina älskade böcker trots allt. Och sen måste jag bara tacka Johan för att han finns och förgyller min dag, jag älskar dig min gófis! 

Nu har jag ett starkt behov av mat och lite piano spel. Sen ska jag pricka av en till dag. Endast tolv dagar kvar nu. Gööööött. Ge mig in på isvaksbad torsdan före påsklovet ska jag göra också. Gud hjälpeligen. Lunginflammation och halsfluss, here I come. Nej då, jag klarar mig nog. Klarar man sig från svininfluensan så klarar man sig mot allt. He.he.

Great.

Kommentera

Publiceras ej