Med tiden kommer framtiden

0kommentarer

Solen lyser och det är över 5 plus grader ute! Kan ni tänka er. Ja, det är helt underbart. Jag invigde skinn jackan idag! Ooooooh härliga tider. Hoppas det blir likadant i morgon. Ååå jag blir så lycklig! 

Något annat som gör mig lycklig är att klockan är 2 och jag har redan hunnit med att läsa lite engelska, tagit mig en promenad, ätit mat, rensat i necesären (hur fan stavas det?) och slängt massa saker i tvätten samt kikat efter potentiella skrivbord i uthusen. Sånna här dagar skulle man ha fler av. Tagit av papperen på mina nyaste Margit Sandemo böcker har jag gjort också, sö vackert! Jag älskar mina böcker. Men vad jag inte förstår är varför de ska få lov att sätta på sådana där papper. Så oerhört fult, och irriterande dessutom! När man ska läsa är de ju bara i vägen. Grrr. 

Jag borde vara ute och passa på nu när det är så fint väder, men jag vet inte vad jag ska göra. Det är jobbigt. Jag ska vädra mitt rum, det ska jag göra! Sen ska jag springa runt med kameran, ja, det ska jag.

Ciao

Kommentera

Publiceras ej