Mais oui

0kommentarer

Jag halkade idag när jag klev av bussen. Och när jag halkat hamnade jag i en vattenpöl. Det roliga är väl att hela bussen såg när jag ramlade. Hilarious. Det första jag hör sen är, vet inte om det var Isak eller Emil, men orden var i alla fall "åh nej". Great. Det var ungefär då  jag upptäckte att jag ramlat i just en vattenpöl. Mina jeans hänger på tork nu om man säger så. Jippi. Bra dag det här, underbar. Kunde varit i alla fall. 

Jag borde göra lite franska nu, men jag ska tycka synd om mig själv ett tag till först. Bara för att att min högerskinka kommer vara allmänt färgglad i morgon. Gööööött sö. 

Sen ska jag läsa, läsa, läsa, läsa. Mitt liv består verkligen utav böcker, i olika former då. Läxböcker, romaner, skrivböcker, kalender. You name it. 

Hur som haver, franska. Here I come.

Tur att jag älskar Johan i alla fall

Kommentera

Publiceras ej