Footlooooose

1kommentarer

De spelar footloose på radion, älskar den låten. Filmen är väldigt bra den också. Skulle vilja sett musikalen, men man kan inte få allt här i världen. 

Om en halvtimme är jag på väg eller står redan vid bussen. Hoppas att den kommer i tid idag. Fick vänta 20 minuter igår. Hrm. 

Jag har drömt som en tok inatt. Helt otroligt. Olaglig som faaan har jag varit. Smugglat å grejjer. Haft ihjäl nån också tror jag till och med. 1700-tal you know. Fast det roliga var att det fanns bilar och cyklar lite då och då. Jag minns att jag skulle köra bil själv, mitt i natten, för jag skulle iväg till tågstation och göra något bus. Men det var skit svårt att köra, gick fort som bara den. Så då svängde jag in vid sågen och tog av mig skorna. Och då dök det naturligtvis upp en polis, ganska skrumpen och lättlurad och så plötsligt stod jag där med en cykel med övningskörnings skylten på. Och termostövlarna på pakethållarna, för det var ju de som gjort att jag inte kunde köra innan. Hur som helst så blev jag väl av med karln till slut och kunde fortsätta. Vad jag gjorde vid station sen vet jag inte men jag var då i vattnet och plaskade med en massa elaka gubbar ett tag. Försökte väl att ha ihjäl varandra allihopa tror jag. Och då var det minsann 1700-tal. Jises. Det var mer efter det också men jag kan inte förklara allting till en sammanfattande text utan att det ska bli rörigt så jag nöjer mig så där. Men jag tror nog att ni förstår varför. Jo, jag var vid slottet i Versailles också! Och fick ett halsband värt 15'000. Great. 

Nej nu blev det så mycket så. Tandborsten. 

Ciao


1 kommentarer

maja.

31 Mar 2010 16:48

åh tack så mycket.

Kommentera

Publiceras ej