Don't stop me now

0kommentarer

"Igår träffade jag min andra stora kärlek här i livet, en Chanel Maxi med silverkedja (är så otroligt trött på guld)." och "Ni kommer troligen fråga vad den kostar och väskan köpte jag för 23000 kr" är helt klart citaten som gjorde min dag. Blondinbella in my ass. Jag hatar att läsa det men man blir ju beroende för tusan! Usch, jävla människa. Men tillbaka till citaten, "är så otroligt trött på guld", kan man uttrycka det mer naivt? En annan ser dollartecknen framför ögonen då en guldring hägrar framför en. Och en väska för 23000kr, är inte det lite too much? Jag bara undrar. Särskilt när den såg ut som något mormor skulle ha använt. Jösses amalia. Nej nog med energi på den där människan. 

Idag har varit en sån där dag när man inte orkat göra någonting men samtidigt varit så rastlös att man kunde hoppa ur byxorna. Jag hatar sånna dagar. Något jag inte ogillar är att vi är lediga i morgon också, blir så lycklig varenda gång jag kommer på det. Det ska därför firas med en dusch och lite ego pyssel samt rena flanell lakan och en film till kvällen. Ja, gött. 

Jag hamnade bredvid världens pratgladaste dam på vägen hem från Järna också! Hon blev min favorit polers, helt klart. Haha, trevlig tant. Hon tyckte det var roligt att jag skriver dikter, hon gör det också nämligen. Wiiii, jag såg min framtid framför mig. Inte så pjåkig. 

Nej, nu ska jag ge mig i kasst med de 21 blogginlägg som väntar. Rooooooligt! Jag älskar uppdateringar. Gud vad i-landig jag är...

Ber om ursäkt för den dåliga svenskan i detta inlägg, men man kan inte vara perfekt jämt. Höhö

Ciao



Kommentera

Publiceras ej