Den sanna aggressionen

0kommentarer

Att bli förnedrad en gång är ingenting man föredrar, att bli det två gånger på samma dag är fan inte lätt. Men vad gör det, så länge alla andra är lyckliga borde det ju vara okej. Eller? Och för att slå alla jäms med backen så har jag lust att ha franska, smaka på orden, lust med franska, det liksom hakar sig på vägen. Men jag gillar dem. Ja, jag tror jag börjar gilla språket. 

För övrigt vill jag skita i den här veckan, skita i alla människor och bara gömma mig bakom Johan. Jag är så less på alla och deras problem, mina problem. Så därför ser jag framemot lördag när jag ska till den personen som får mig irriterad på en mikro sekund och glad igen lika fort, min kärlek. Så nu tänker jag sträcker på ryggen lite extra, bita ihop och gå vidare. Jag kanske inte säger emot, men jag gör inte motsatsen heller. Förbannade människor säger jag bara, jag avskyr er allihopa. 

Fuck you. 


Kommentera

Publiceras ej