Bjäfs.

0kommentarer

Ökar radavståndet för att fylla ut dokumentet. Helt klart bästa metoden. Jises, jag hatar samhällskunskap. In my ass. Verkligen. Egentligen har vi ju historia, men eftersom man redan är klar fick man göra samhällskunskap. JIPPIE! Tyckte jag. Aja, slipper göra det hemma i alla fall. Grymt. 

Det är måndag och vi går fyra dagar den här veckan. Det är, ja gött helt enkelt. Något jag bävar inför är dock den där isvaken på torsdag. Hualigen. Mardrömmar mellan onsdag/torsdag. På tal om drömmar missade jag bussen fyra gånger inatt. Lika jobbigt varenda gång. Riktigt jobbigt faktiskt. Blev jagad av en björn också. Herre min gud, tur att man är så snabb. Samtidigt som den där björnen jagade oss, ja vi var flera, så sprang vi en hinderbana också. Med olika levels. Tror jag spelat för mycket spel på sistone.. Det gick bra i alla fall, vi klarade oss. Men det var ganska roliga banor faktiskt, studsbollar och rutschkanor i skogen. Ah men visst. 

Nu måste jag väl kanske fylla ut med nå mer tjafs. Aaaaaah. 

Kommentera

Publiceras ej