A trip on memorylane

0kommentarer

Vi var ut på tur igår, ända till kläppen. Tänka sig. Vi kom dit vid halv 9, mhm, så de hade ju inte ens öppnat. När de väl gjorde det, ja då fungerade inte sittliften. Suck. Men den körde igång vid 20 i 11 iaf. Då blev det skojsigt. Hade tröttnat på de där små fesbackarna. Förövrigt tog jag mig igenom bedriften att åka alla svarta backar, oh my god. Det var ju inte så farligt som jag trodde. Busteeed! Too bad. På hemvägen åkte vi in på thairestaurangen i Malung och jag bjöd Johan på dagens. Göööööött sö. Väl hemma blev det dusch och lite småkinkigt från min sida. Trött som fan var jag. Efter duschen for vi till Järna och här gjorde vi väl inte så mycket. Åt kvällsmat och såg på den andra Transformers filmen. Bumblebee är min favorit, sötis. Sen blev det god natt, otroligt skönt. Klockan var halv 10 tror jag. Tro mig, det var behövligt.

Kom upp vid 9 idag och fram tills nu har vi hunnit till flygfältet två gånger, pappa två gånger (ingen hemma) och till erikshjälpen en gång. Jag införskaffade i en bok. Det var trevligt. Nu håller Johan på och lagar skotern och jag borde väl göra honom sällskap antar jag. Greeeeeat! 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej