Något spontant så där

0kommentarer

Jag har skrivit en lista på saker som jag ska inhandla när hela lönen anlänt.  På min lista står bl.a. 9 böcker och ja, det kommer att svida lite men det är det värt! 7 st är trots allt på engelska så det är ju i studiesyfte menar jag.. Hrm. Nej men ärligt så finns de inte på svenska så vad gör man, särskilt när man får gratis engelska lektioner på köpet. Ett par av dem ska jag väl kunna plöja igenom i sommar. 

Annars börjar jag bli lite fundersam över vad jag ska hitta på hela sommaren. Efter nästa vecka har jag jobbat klart och det är ju skönt men Johan kommer jobba hela sommaren så det blir lite lurigt det där. Men jag har ju mina kära vänner, så jag ska nog klara det. Vem vet, de kanske rent ut sagt har tröttnat på mig efter den här sommaren.. Nej det ska vi väl inte hoppas på. Jag ska nog klura ut något att göra, annars blir jag väl "tvungen" att läsa böcker. Och det är ju plågsamt.

Den där headern där uppe behöver vi väl inte säga så mycket mer om än att den får vara där tills jag kommer på något annat.

Later folks

Kommentera

Publiceras ej