Jag har väl aldrig tvekat så förut

0kommentarer

Jag såg på hairspray igår, eller jag såg på den fram till kvart i elva. Då insåg jag att det var nästan en timme kvar och med tanke på att jag skulle jobba idag så kändes det lite för länge. Så jag gick och la mig, grät ett tag och kunde inte sova. Halv 12 var jag ner på toaletten, precis som jag var klockan 1. Jag såg mig i spegeln på toaletten och blev nästan rädd för min egen spegelbild. Jag såg ut som ett spöke med svullna ögon och ingen färg i ansiktet alls. Så jag gick upp igen och försökte gråta mig till sömn men det gick inte, jag hade ju inga tårar kvar. 

Mellan halv 2 - 2 någon gång somnade jag, så om jag har tur fick jag ungefär 4 timmars sömn inatt. Nu förstår jag alltså hur pojkarna som är uppe halva nätterna känner sig när de ska till skolan. Kabbslut. Seglandes liksom utanför verkligheten. Jag orkar inte, jag vill inte, men jag måste. Om jag fick bestämma skulle jag sova halva dagen men om tre kvart ska jag vara på plats för första dagen på jobbet. Tur att det inte är så ansträngande, men kanske är det synd att man då får så mycket tid över till att tänka. 

Jag tror det regnar också.

Ha en bra dag, plötsligt är det försent


Kommentera

Publiceras ej