Up and away

0kommentarer

Om 6 timmar ska vi strax bege oss mot huvudstaden och färjan som väntar ivrigt på att ta oss till Finland. Jag kan inte påstå att jag direkt ser framemot resan men jag tröstar mig med att om ett dygn är vi nästan framme och jag får äntligen träffa Johan. Det är alldeles tillräckligt för att jag ändå ska kunna tycka att resan blir intressant, för det blir den nog. Det roliga är att jag har inget ID och kan alltså inte identifiera mig riktigt eftersom mitt pass gick ut i juni. 10 poäng till Theres. Det värsta som kan hända är väl att jag blir kvar i Stockholm eller Finland, vilket väl faktiskt vore en smärre katastrof. 

Jaja, ni får väl ha det så gött få se om jag hör av mig något i veckan annars kan ni väl gå in här så får ni se vad Johan sysslar med iaf. 

Ciao folks


Kommentera

Publiceras ej