Only you

1kommentarer

Är nyss hemkommen från en tur till Malung med mormor och Birgitta. Jag införskaffade mig lite korgar att lägga saker i och så blev det två böcker och två filmer. Böckerna liksom bara slank med.. Filmerna är iaf Den svarta Dahlian och Revolutionary Road med Kate Winslet och Leonardo DiCaprio. Ikväll blir det Den svarta Dahlian eftersom jag läste ut boken i söndags, så nu måste jag se filmen medan jag fortfarande har boken i färskt minne. Oh det är så jag längtar efter att se den! 

Nu sitter jag och njuter av Brämhults juice, blåbär och svarta vinbär, och funderar över hur det blir med sovplats inatt. Mamma menar iaf att jag ska sova hemma så vi får väl se hur det blir. Jag är nämligen riktigt sugen på att bädda i mina nya sängkläder som faktiskt är lika

Men nu ska jag leka lite med bubblor igen. Hihi.

Ciao

1 kommentarer

Elvira

27 Jul 2010 23:39

Revolutionary Road är fantastiskt bra och samtidigt tänkvärd. har även läst boken och den är en utav mina favoriter.

Kommentera

Publiceras ej