Första juli

0kommentarer

Jag åker till mormor och morfar på mat idag också, skulle få pannkakor. Mormor ringde och frågade om jag kom idag också, naturligtvis gör jag det, hon frågade ju! 

Annars är jag väldigt sugen på att åka på semester i sommar. Söderut i Sverige, längs kusten någonstans. Jag ska prata med min mor. Det är det som är det jävliga med att inte ha körkort än, man kan inte åka med vänner på samma vis som man skulle kunna om man hade. Men nästa år så! Herregud, jag blir 18 nästa år. Hualigen. Då är man ju gammal. 

Jag har precis målat mina naglar rosa. Jag vet, jag avskyr rosa. Det är nästan så jag måste ta bort det igen. Jag fick lov att prova iaf. Varför jag har ett rosa nagellack? Tja, Anders syster och hennes dotter tycker tydligen att jag borde måla naglarna så jag har fått 8 nagellack av dem de senaste åren. Jag har nog bara använt ett par av dem. Högst. 

Jag är sugen på att ta kort, men jag vet inte vad jag ska ta på. Naturen här omkring börjar bli utnykt efter alla kort jag tagit på den genom åren nämligen. Och så börjar jag tröttna på den. Det är såna här gånger man skulle bo i stan, där finns det alltid något att ta kort på. 



Nu ska jag undersöka om jag ska ta på mig något svalare, alltså om det är varmt ute, innan jag åker till mormor och morfar. 

Ciao


Kommentera

Publiceras ej