Falling in love again

0kommentarer

Jag har irriterat mig på EMD:s version av Save Tonight, så jag letade reda på originalet på Spotify. Det var åratal sen jag hörde den och jag måste säga att nu när jag hör den har jag faktiskt saknat den. Det är lite roligt hur man kan sakna en låt, lite fränt att se hur påverkad man är av musiken. I alla fall jag. Inte för att jag är ensam om det, men tja, ni fattar vad jag menar. 

Klockan nio ska jag se på spiderman 3, förstår inte varför de visar trean och inte börjar från början. Do not quite understand. Men se den ska jag. Har för mig att den var skapligt bra. Innan det ska jag ta bort det fula nagellacket jag har på tånorna som mamma skyndade sig att kladda på innan balen. Nu ser det ut som tånaglarna är skadade eller nåt, men var lugn, det är bara nagellack. 




Kommentera

Publiceras ej