Maybe it wasn't good enough

0kommentarer

Klockan spurtar den här morgonen vill jag lova och jag har märkt att jag blivit riktigt riktigt seg på att komma upp på morgonen. Är det smittsamt månntro? Förut har jag iaf haft så pass med självdiciplin att jag orkar upp i tid och hinner med allt jag ska, men vad nu då? Jo, jag kör Snooze tre gånger och kommer inte upp förrän halv 7! Jag har ju gått upp 6 förut..! Sorgligt men sant. Tror jag värdesätter sängen mer nu än jag gjort förut, varför vet jag inte. Eller så har jag bara blivit mera lat. Tragiskt är det hur som helst.
Idag ska jag till tandläkaren och får troligtvis ta ur en av tandställningarna! Yihaaa! Tummen upp för det. Me liiiike. Ska införskaffa i en ny almanacka också, wiiii. Bra dag idag tror jag. Förutom franskan då, men den överlever man.
Anyhow, I have to leave. Klockan är ju kvart över 7 för tusan.
Ciaooooo

Kommentera

Publiceras ej