Just like the golden days

0kommentarer

Är jag den enda som tappar kontrollen när det händer något, trots att det inte berör mig särskilt mycket? Sitter här hemma med Elin och Matilda när man får höra att kiosken på Rågsven brinner. Jag blir hypernervös och tänker på alla stackare som bor runt omkring, tänk om bensinen tar eld? Tänk om det exploderar? 1000 miljoner olika tankar strömmar genom mitt inte allt för utvecklade tankesystem medan de andra två sitter här; "Ska vi åka dit?" "Jag vill se när det händer!" Va fan tänker en annan och sms:ar Malin som en tok.
Hur som helst så känns det lite tragiskt att allt bara försvinner så där rätt som det är. Mycket ledsamt.
Nu ska jag ta mitt pick o pack och gå till badrummet, borsta tänderna och gå till sängs. I morgon kommer min älsklings Johan hit som jag ska överraska lite. Moahahaha. Det ska bli roligt. Tihi. Sova var det ja.
Ciaoooo

Kommentera

Publiceras ej