Jag slutar aldrig förundras

0kommentarer

Är det inte helt fantastiskt hur det på bara några dagar kan gå från -3 grader till -29. Jag förstår det bara inte. Men men, jag klagar inte. Man kan ju va inne! Synd att det blir så fint ute när det är så kallt. Grymt sa grisen.
Jag gick upp 10 över 8 idag, förstår ni vilken bedrift det är. Det är iaf något stort som bör antecknas för framtida tvivel. Det andra som bör chocka mina närmaste att jag redan har plöjt igenom 3 kapitel i engelska boken, frivillig läxa you know, självdisciplinen är på topp idag vill jag lova. Planerar även en sväng om med historian eftersom vi har förhör första timmen i morgon bitti. Yey. 1500-1600 tal is the shit. Sen ska jag rensa lite kläder, oh yes, det ska göras om jag nu ska få plats hädanefter. Ska höra med mor min hur det blir med hyllorna också, jag trodde faktiskt att de skulle komma upp idag. Men men, man ska inte hoppas för mycket. Det visar sig.
Jag skrev en novell igår, ska skicka in den till en tävling som jag hittade. Den fick bara vara mellan 300 - 600 ord vilket för mig nog var den största utmaningen. Det blev väl inget masterpiece direkt men blev ganska nöjd ändå. Måste kika på den idag dock, den kanske inte är lika bra längre nämligen. Vore hur som helst skit roligt att vinna eftersom priset var en skrivarkurs i sommar, jag vill jag vill jag vill.
Nä, nu ska jag ge mig in i garderoben och eventuellt klädhögen där nere. Få se vad som finns att upptäcka. Men först ska jag göra en "klädrensar spellista" på spotify. Hehe
Ciaooo

Kommentera

Publiceras ej