I really do

0kommentarer

Har stora planer med Matilda och ja, det kan bli stoooooort! haha

För övrigt undrar jag varför inte Calle vann idol? Jag menar, ja. Enligt mig så skulle han allt ha vunnit.
Idag hade vi första engelska lektionen utan esteterna eftersom de har produktion i 4 veckor. grrrrreat! Ops. Nej då, men man fick ju faktiskt någonting gjort nu. Var nog inte så effektiv på en engelska lektion på hela förra terminen tror jag. Reeeeeeeally. Denna termin ska jag läsa Pride and prejudice, me liiiiiiiike. Jo då, det ska bli spännande. Tror dock att jag måste införskaffa i ett häfte som jag kan göra en egen ordlista utav. Finns en risk att många ord är ännu obegripliga för mitt växande ordförråd. Klent är det inte, det räcker bara inte till i vissa lägen. Tror att eget arbete på engelskan kan bli roligt också. Mmmm, jag tror på den här terminen! Ännu har jag inte gett upp hoppet.
Enogh.

Kommentera

Publiceras ej