You'll never know

0kommentarer

Efter en dusch, "the ugly truth" och lite grönsaksstavar känner jag mig redo för sängen, nog för att jag redan sitter i den, men jag tänkte konvertera till liggande. Ja, det är jag mycket mogen för. Hade inte klagat om Johan vart här så jag fått hålla om honom lite heller, men det är smällar man får ta. Hrm. Hålla om honom ja, är jag den enda som inte kan med det här med att bli omhållen? Det är skönt i ungefär tio minuter tills jag får ont i nacken av hans arm under min kudde och ryggen klibbar fast i hans mage. Får jag hålla om honom är det lugnt, underbart. Det är helt klart bäst. Förstår det inte. Jag vill ju bli omhållen, men det går inte.. 

I morgon bär det av på äventyr, Elins "sweet 17" denna gång. Inte 16 som sist. Va gamla vi blir. Men det ska bli roligt, riktigt roligt! Ja det ser jag framemot. 

Resten av veckan kommer att tillbringas med Johan och i träningstagen. "Sportlov" heter det ju faktiskt. He he. Mycket välkommet sportlov, oerhört välkommet. Mmmmme like. 

Kvällen får avslutas med Jon McLaughlins Industry. 

God natt folks

Jag älskar Johan jag


Kommentera

Publiceras ej