Rocking all over the world

0kommentarer

Jag har lite cravings nu känner jag.
- Vår, första cykelturen på bar asfalt, doften av häggen som blommar, fåglarna som kvittrar, solen som lyser in på mornarna, synen av tidig vårmorgon när dimman ligger kvar på åkrarna och daggen glittrar så där mysigt i morgonsolen.
- Tacos
- Choklad, mörk choklad med hallonbitar i

- En tunn anorak Ge mig!
- En mörkblå mjukis dress 
- Böcker, när vill jag inte ha böcker?
- En biljett till Afrika kanske
- Ett färdigt rum

Ja.. drömmar är till för att besannas, eller hur?
Nu ska jag nog göra en sån där diskret ihop packning av grejjorna, ta på mig jackan och lovikavantarna, ut i snöovädret och gå upp i matsalen och förtära en mycket gourméaktig lunch, tror det var panerad fisk idag. Great.


Kommentera

Publiceras ej