När kommer värmen?

0kommentarer

Min värld rasade samman idag, eller i alla fall för några dagar. Kommer ner och ser att termometern står på -28,4 grader. Neeeeeej, inte en gång till känner jag. Bara att plocka på sig mer kläder inklusive täckbyxor när det bär av ut då. Förbannade skit. 

-28,9 

Dagen börjar med historia, franska/amerikanska revolutionen och beethoven med co. Ska göra klart revolutionerna först så man har något att se framemot sen iaf. Efter historian väntar matte, lunch, mentorstid och svenska. Hoppas på att det är några som redovisar idag på svenskan, så slipper jag börja på något nytt menar jag. He. He. Men om det ska ta lika lång tid som det gjorde för mig så hinner vi nog inte med så många är jag rädd. Kunde ha missat bussen om jag inte skyndat mig. Too bad. 

Nu ska jag göra något vettigt, rota fram varma kläder t.ex. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej