Min ogosiga onsdag

0kommentarer

Min onsdag har inte varit den ultimata, jag orkar verkligen ingenting. Jag har känt mig tråkig och jobbig hela dagen och vissa människor får mig bara att känna mig grymt dryg. Och det är ju verkligen pepp. Nej fy fan, högskolan, nya människor, en resa, jag vill ha något nytt nu! 

Och
för att späda på det hela lite extra så ringde mormor och bad mig henne hjälpa till med datorn, "ja mormor..". Tror ni jag kunde? Nej. För det första så visste hon inte vad jag skulle göra, hur jag skulle göra eller någonting vilket jag fick reda på när mamma kom och hämtade mig. Det var en helt annan sak som jag egentligen skulle ha gjort. Suck. Så min välplanerade eftermiddag med plugg och filmgos i mjukiskläder slutade hemma hos mormor och morfar, utan mat eftersom de drog på körövning, framför tv'n utan naturkunskaps böckerna. Där blev jag kvar till klockan var nära på halv sju, hem och höra hur det gått för mamma idag, fick mig nya lakan och plugga på naturkunskapen. Nu sitter jag här, 20 över 7. Har inte ätit mer än en hård smörgås sen lunch och vill inget annat än gosa in mig i Johans nacke. Oturligt nog befinner sig min man en 40 minuters lång buss resa här ifrån och jag får inte se honom fören på fredag. Livet är underbart ibland. 

Satans förbannade jävla skit. 

Tur att Aretha Franklin är glad iaf. 

Fuck you

Kommentera

Publiceras ej