Jag måste köpa en stege

0kommentarer

A sneak peak

Tänk vad jag skulle vilja ha en sån där stege som hon har i Skönheten och odjuret och cruisar runt på i biblioteket, en sån ska jag ha när jag blir stor.
Tänkte bjuda på en dikt av Gustaf Fröding och så upptäcker jag att "Det var dans bort i vägen" med Sven-Ingvars är en dikt av honom. Det visste jag inte! Hittar ingen dikt för den delen heller, alla är ju så jävla långa. Kan däremot berätta att optikern gick bra och att jag ser lite lite liiiiite bättre på vänster öga. Otroligt. Blev också bestämt att jag ska konvertera till engångslinser eftersom jag använder dem så sällan. Blir nog nya glasisar framöver också, me liiiiiiiiiike.
Nej, nu ska jag ta mig en snabbdusch och krypa ned mellan mina flanellakan, goooooooos!
Ciaoo

Kommentera

Publiceras ej