Härliga måndag

1kommentarer

Jag kan inte annat än säga att jag tror det här blir en fruktansvärt bra måndag. Mitt rum är så gott som färdigt, bara det gör att jag har ett leende mellan båda örsnibbarna. Att vi sen ska se på estetshowen idag gör mig nervös och exalterad. Det sista, men absolut inte minsta, är att min ängel kommer med mig efter skolan. Saknat min pojke jag <3
Och för att inte glömma så fyller ju vår favorit Jonna år idag också! Grattis kvinna! Hela 17 år .


Att det sen vankas historiaförhör första timmen och matte lektion därefter förbiser jag idag, bara för att det skulle förstöra den här underbara dagen.
i favorittröjan och mina nyckelpigestrumpor ger jag mig nu iväg på lätta fötter mot badrummet och önskar alla en fruktansvärt bra dag.
Ciaoooo

1 kommentarer

Linnéa

01 Feb 2010 17:00

power

Kommentera

Publiceras ej