23 e-mail från facebook

0kommentarer

Hemma på farmen och irriterar sig på facebook som skickar ut mail för allt som än händer. Hur fan får man bort det?!?! 

Tycker om lajvarmusik gör jag tydligen också

tisdag har jag sovmorgon, kan ni tänka er! Det är nog första gången under min tid på VUC, iaf som jag kan dra nytta av. Oh my god. På torsdag är det naturkunskaps prov som gäller. Hallelujah. Och sen mina vänner, är det lov! Wohoo! Inte nog med det, vi är lediga på måndagen efter lovet också. M-m-m-meeee like. 

Nu
ska jag leka i photoshop utan att vara taskig mot min käre ängel som stått ut med mitt lek hela helgen. Tihi.

Ciabadooo

Klagomål till SJ/Dalatrafik vill jag utfärda också. Skulle ha åkt hem med tåget vid 20 i 4 från järna, ki blev det. Väntade i 20/25 min utan varken tåg eller ersättningsbuss. Ajabaja.

Kommentera

Publiceras ej