Where the light is

0kommentarer

Idag har jag haft en sån här dag när jag irriterat mig på det mesta, irriterat mig på folk, irriterat mig på folk åt andra ifall de själva inte gjorde det, irriterat mig på mig själv eftersom jag vet att andra irriterar sig på mig och, ja, you know the deal. Konstigt nog irriterade jag mig inte på Inger idag, kan i och för sig bero på att jag inte behövde göra prov idag och att vi dessutom fick fika. Jo då, jag gillar Inger, ibland. 

I morgon är den stora dagen inne, dagen då vi ska göra hacksylta av skolans resterande elva program i en blodig bandyturnering. Jo då, allvarligt är det. Fan anamma, tagga redan nu. 

I kväll tänkte jag ha lite av en ta hand om mig själv kväll, det känns nästan som att det är behövligt. En dusch, fotbad, julkalender maraton (det blev inget igår), målning av naglar och sånt där smått och gott känns som en bra idé. Och tidig sänggång, måste ju som sagt vara utvilad tills i morgon. Risken är dock att jag kommer drabbas av en fruktansvärd träningsvärk, Jonnas magdödare * 2 är nämligen inte go. 

Nej, lite fix innan min ta hand om mig själv kväll börjar. 

Ciaoo




Haha åå, nostalgi

Kommentera

Publiceras ej