Den sista december 2010

0kommentarer

Efter att ha fällt några tårar till Eight below och skickat ut karln för lite snöskottning njuter jag av lugnet före stormen, eller hur man ska se på saken. Efter åtta bär det av på nyårsfirande och eftersom alla andra gjort det tänkte även jag försöka göra någon slags årsresumé, men jag gör det den enkla vägen. 

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Ja, jag var på VM i Finland och såg min pojkvän ta hem guldet, det är banne mig inte varje dag man får uppleva det.

2. höll du några av dina nyårslöften?
Nyårslöften är inte riktigt min grej, så det hade jag inga

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej det kan jag aldrig tro

4. vilka länder besökte du 2010?
Finland

5. är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
En riktig utlandsresa, längre än att man kan åka båt dit på under ett dygn.

6. vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Vet ni att jag är så fruktansvärt dålig på datum så det vet jag inte, inget särskilt tror jag.

7. vad var din största framgång 2010?
VG i franska steg 3, jamen faktiskt. Det är extra värt att nämna.

8. största misstaget?
Misstag, det gör jag aldrig. Jo då, men jag vet faktiskt inte.

9. har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag tror banne mig knappt att jag varit förkyld. Fast bränt mig har jag gjort! Det ska gudarna veta

10. bästa köpet?
Alla böcker, tror jag

11. vad spenderade du mest pengar på?
I år tror jag nästan det blev skor faktiskt, jag tror jag köpt minst 3 par i år. Gah.

12. gjorde någonting dig riktigt glad?
Det är mycket som gjort mig riktigt glad, att jag lever t.ex.

13. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
When you tell the world you're mine, naturligtvis! Och låten som jag och Johan lyssnade på i bilen på väg till hamnen klockan 4 på morgonen i Finland, Masters of the world eller hur var det?

14. var du gladare eller ledsnare i år jämfört tidigare år?
Alla har väl ups and downs så jag vet inte, ungefär lika skulle jag tro.

15. vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på det jag har och inte funderat så mycket.

16. vad önskar du att du gjort mindre?
Gnällt, kanske.

17. hur tillbringade du julen?
Hos mormor & morfar med släkten

18. blev du kär i år?
Har varit sen oktober 2008 <3

19. hur många one night stands?
0

20. favoritprogram på TV?
Rolig fråga. Anna Travis gillade jag väldigt mycket, men det var ju bara 3 eller 4 avsnitt så jag vet inte. Med tanke på att vi bara haft svt och tv 4 halva året så kan jag inte riktigt svara på frågan.

21. bästa boken du läste i år?
Det måste nog vara Snö och aska, Som ett eko eller Flickan som kallas Alice

22. största musikaliska upptäckten?
John Mayer, tror jag

23. något du önskade dig och fick?
En extern hårddisk!

24. något du önskade dig men inte fick?
Filmer

25. vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var hemma och bakade tårta, åt tårta, öppnade presenter och så där.

26. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om Albin blivit frisk

27. hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Ett trevande kaos som slutar med det jag har i garderoben

28. vad fick dig att må bra?
En hel massa saker

29. vilken kändis var du mest sugen på?
Haha

30. vem saknade du?
Albin

31. den bästa nya människan du träffade?
Vet ej

Nej nu så, Gott nytt år på er folks! 










Kommentera

Publiceras ej