The final countdown

0kommentarer

Om tre timmar kommer jag vara sjukligt nervös, inte bara så där nervös som jag brukar vara utan nervös för att om jag gör fel nu så förstör jag inte bara för mig själv. Jag förstör för alla andra också. Det är nästan så jag blir rädd. Jag kommer att stå där bakom och vara iskall om händerna, hjärtat rusar och när jag ställer mig framför synthen kommer alla tankar flyga omkring fram till det ögonblick när allting blir tomt och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Det är bara att be till gud och hoppas att det har satt sig i mina fingrar.  Att jag sen har fyra gånger på mig att göra fel vet jag inte riktigt om det är bra eller dåligt, fyra gånger att göra fel eller tre gånger att rätta till det jag gjorde fel första gången. Jag vet inte riktigt vad som är värst. 

Och där folks, har ni fått en inblick i min värld fem minuter före föreställning, och förhoppningsvis en insikt i varför jag vill ha noter

Mina fingrar har redan börjat kallna

Kommentera

Publiceras ej