Happy christmas

0kommentarer

Vet ni vad jag gör? Jo jag lägger över bilder till min nya externa hårddisk! Det är helt otroligt, ska jag vara ärlig så fällde jag till och med en och annan glädjetår. Jag vet, jag är blödig. Förutom denna underbara lilla skapelse fick jag en dataväska, en vrålvacker sådan, två koppar av Maja, två böcker av Malin (Tack flickor, jag älskar grejjorna!) och ytterligare 6 böcker. Det lilla dumma var att en av böckerna jag fick av mamma var likadan som en av dem jag fick av Malin och den jag fick av Sören, ja det var "Som ett eko", och den har jag ju typ 50 sidor kvar i nu. Så på måndag måste jag till Malung och göra ett litet byte. 

I morgon åker jag till Järna och firar jul hos pappa tillsammans med Johan, det tycker jag är mysigt. 

Nu ska jag försöka lägga mig innan klockan slår tolv. 

Ciaoo 

Detta är böckerna som alltså gjorde ett tillskott i min bokhylla idag:

14 år till Salu
Såld
Snälla pappa, nej
Inspärrad
Vår lilla hemlighet

Kan det finnas ett samband med det här inlägget? Nej, det kan jag aldrig tro. Hihi



Nattmys 20 över elva med skinksmörgås och varm oboy. 
Inte alla som har julgranen i köket heller, nej då nej då. Men det har vi!

Kommentera

Publiceras ej