Hackmat

0kommentarer

Jag skulle slå på stort med frukosten idag, bandyturnering och allt, så jag tog fram mjölk och müsli. I godan tro hällde jag upp och tyckte det smakade lite konstigt men äh, jag fortsatte sen kom det till den gången när jag skulle ta en stor jävla slev och jag kände verkligen hur äckligt det var. Jag kikade på förpackningen och såg att müslin gick ut den 30 maj, så det jag kände var jästa bär och gud vet vad. Det var länge sen jag var så nära att spy kan jag be att få tala om. Så nu äter jag skogaholmslimpa och oboy, det ska vara som det alltid varit så är det bara. 

Annars trodde jag det var min mage som skulle skrika förbannelser idag, men nej, det är röven som skriker så den snart blir hes. Satan säger jag bara. Fint med lite bandy på det här, det kan bli en spännande morgondag. 

Aja, have a good day folks. Idag ska vi spöa skiten ur skolans elva program och, naturligtvis, vinna fototävlingen. Mahaaa, trots att jag inte har facebook. Men det löser sig.

Ciaooo

Kommentera

Publiceras ej