Bättre sent än aldrig

0kommentarer

Det blev inge bilder igår, pinsamt. Men nu kommer det, jag lovar. Så här såg alltså min dag igår ut. 



Jag stod inomhus och tog kort ut, det var jätte vackert när snön föll i solen, inte så vackert på bild dock.






Mitt röriga rum var i stort behov av en städning, så så blev det. Gällande det där i vänstra hörnet på bilden ovan kan jag inte riktigt uttala mig om saken, det ser ut som en liten rumpa men så vitt jag vet var det ingen rumpa lös i mitt rum när kortet togs.



Ett rådjur stod nedanför mitt fönster och såg hungrig ut, så jag gick ut och gav det mat.




Och så blev det fint till slut. Där har ni den raserade bokhyllan också, den vilar för närvarande på sin kompis till höger men inga mer risker ska tas så nu får golvet agera bokhylla ett tag tills morfar gjort sin magi.



Sen satte jag in lite kort i mitt nya fotoalbum. 



Och gjorde en framsida till min nya kalender. Oerhört tjusigt.

Mycket spännande att se förstår jag, jaja, det är roligt att läsa och se sen iaf. 

Nu hoppas jag att min pojkvän kommer snart.

Ciao



Kommentera

Publiceras ej