Bandyturnering naturligtvis

0kommentarer

Aldrig har jag väl haft så ont i rumpan någon gång som jag har nu, det.är.olidligt. Men jag lever, och tur är väl det. 

Foto/fika första halvan och bandy andra halvan av dagen. Det är fint det. Inte för att det blev någon slakt, men vi vann en match i alla fall. Och, för att inte glömma, jag gjorde mål. Woho, publikens jubel. Jag måste erkänna att jag blev en aning paff när jag upptäckte det dock. 

I morgon ska det läggas upp bilder på facebook, visst är det förjävligt att man måste ha facebook för varenda tävling man ska delta i nu mer, hur som helst så behöver jag inte återaktivera min egen, jag drar helt enkelt nytta utav Malins. Så i morgon dyker det upp fyra tjusiga bilder, och om brobilden inte blir i alla fall övervägd till vinnare så vet inte jag vad domaren dömer med. Då ska jag överklaga. För den är väldigt vacker om jag får säga det själv. 

Nu ska jag ta mitt pick och pack och krypa ner i min oerhört sköna säng, i morgon åker jag till Borlänge med min älskling. 

Ciaooo

Jag drack en hel tekopp idag också, Jonna har helt enkelt en särskild effekt på mig.

Kommentera

Publiceras ej