Industry

0kommentarer

Jag drömde att jag fick barn inatt, jag var aldrig med om själva förlossningen men rätt som det var hade jag en unge iaf. Och hon, för det var en flicka, växte jätte fort och jag fick ångest. Jag kunde knappt byta blöja och det var nästan så att ungen fick hjälpa mig med det, så fort växte hon. Jag tyckte det var så jobbigt och tragiskt för jag ville ju vara med när hon var liten och sen hoppa över den där jobbiga åldern, jag får verkligen ångest när jag träffar på jobbiga 5 åringar. Usch, jag ryser. Ungen gick jag dessutom omkring och bar i en korg, för att hon inte skulle synas. Fruktansvärt. 

Jag undrar vad det betyder att drömma om barn för det har jag gjort förut, och i ungefär samma stuk. Dom växer fort och jag får ångest. Förstår inte riktigt. 


Kommentera

Publiceras ej