How to save a life

0kommentarer

Haaaaaallå. Första dagen i skolan avklarad, en kort och intensiv dag, precis som det ska va. Vad blev det, två timmar? Hur som haver så har jag inget att klaga över och av någon anledning så känner jag mig riktigt pepp på att sätta igång med skiten. Ja det ska faktiskt bli gött. Bara jag får mig ett riktigt snack med syon så ska nog det där bli bra. Annars är vårat schema ganska så gött med sovmorgon fram till halv ett på fredagar. De ska va gött å leva.. 

Ikväll kommer Johan hit efter en hård dag på jobbet och vi ska bänka oss framför teven och se första avsnittet av fångarna på fortet. Klart man ska se det när man faktiskt har kanalen. Det är banne mig inte illa ska jag be att få tala om för er. 

Fram till dess ska jag nog bara läsa lite och ladda inför morgondagen då det bär av ut någonstans, bort, iväg.
Somewheeeeere 


Kommentera

Publiceras ej