Hemkommen

0kommentarer

Vill bara meddela att vi är helskinande hemma och att det blev en konstig semester. Berättar mer sen just nu har jag ett viktigt tillkännagivande att göra. Mina vänner och bekanta, An echo in the bone har kommit ut på svenska!!! Kan ni förstå det?! En månad tidigare bara så där! Jag följde med Johan och Åsa till Borlänge idag för att kolla på lägenhet och efteråt så går vi in på kupolen och in på bokia och så där, helt plötsligt, så bara ligger den där. Mitt framför mig och jag bara gapar. Det var kärlek vid första ögonkastet. Tyvärr lämnade jag plånboken hemma eftersom den fått slita ganska ont de här senaste dagarna. Det är hur som helst helt otroligt och jag ska beställa den fort som faaan. På söndag kanske. En tidig födelsedagspresent till mig själv. 

Nu ska jag gå till Johan få se hur det låter. 

Ciao

Kommentera

Publiceras ej